hungariansurfer

Kísérlet arra, hogyan lehet egy tenger nélküli ország lakójából szörfös, nemcsak a neten... meg egy kis ez, az, főleg lila.

Így kerek

2009.11.02. 02:07 bazsd

Az van, hogy úgy érzem, ezt a blogot ebben a formában már nem folytatom, mert az utóbbi hét hónap kb. így kompakt. De nem lehetetlen, h más módon megy majd tovább, szebb dizájnnal, és talán saját szörfös videókkal is…

Pár napja éreztem, hogy ugyan nem kevés kibeszéletlen sztori van még, például Jan, a 60 feletti kipi haver totális szétzuhanása, az új, litván srác, Erwins története, meg a többieké is. (Volt még egy szótár-topic ötletem is, gyűjtögettem is hozzá az anyagot, főleg Robnak köszönhetően, de most nem fogom kitenni, h pl. mit jelent to be off the trolley.)

Megválaszoltam magamnak, h hogyan lettem a kb. fél évvel ezelőtti ideges, monitort bámuló, billentyűzetet püfölő, kissé löttyedt csávóból hungariansurfer. Hát így.

 

Egyre rövidebbek a nappalok, és így a surf time is egyre limitáltabb, de négy napja kegyesek a hullámok, így minden nap kinn voltam. Október 28-án napsütésben hullámlovagoltam itt, Jersey-n, fasza szülinapi ajándék volt. Ma (tegnap írtam) pedig hard core surf volt, hatalmas böhömök jöttek, iszonyatos erejű 1,5-2 m-esek, és elkaptam az első igazán nagyot. Büszke is vagyok rá. Holnap is sanszos egy jó menet, az előrejelzés szerint olyan 3 m-esekre számíthatunk… (Három perc után kijöttem :-)).

Node, ha van időtök és kedvetek, akkor a le nem írt sztorikat meghallgathatjátok, meg egymásnak is örülhettek szerdán, november 4-én a Toldi moziban, este 8-tól. Egyben alkalom a 37. szülinapon uccsópillanatos ünneplése is. Gyertek, jó lesz!

4 komment

Címkék: toldi surf kerek

A bejegyzés trackback címe:

https://hungariansurfer.blog.hu/api/trackback/id/tr411492221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ccal 2009.11.24. 17:37:03

így utólag kívánnék boldog szülinapot ezzel:
(mielőtt rákattintsz tekerd fel a hangerőt!)
www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow

ennnnnyi 2010.01.22. 16:03:49

Kiolvastam blogot mint egy regényt.

Egy barátom most ment ki a szigetre krumplimenedzsernek, elsősorban ezért érdekelt a történeted.

További jó szörfözést, azért kíváncsi lennék hogy kb. fél év múlva mi lesz a helyzet, hogyan tovább.

bazsd · http://www.hungariansurfer.blog.hu 2010.01.22. 17:21:10

@ennnnnyi: ejhhh, THX, jutalmul megosztom veled a folytatás elérhetőségét
www.szittyaszorfer.blogspot.com
www.hungarianmindsurfer.blogspot.com
utóbbi külföldiül van írva
süti beállítások módosítása