hungariansurfer

Kísérlet arra, hogyan lehet egy tenger nélküli ország lakójából szörfös, nemcsak a neten... meg egy kis ez, az, főleg lila.

Indulás, érkezés

2009.04.03. 13:51 bazsd

Nem én vagyok az első, aki ellépett Hungaryból. Az okokat sejthetitek, és már más blogokon is olvashattatok, erről most nem. (Amúgy Meglepően szervezett, átgondolt módon álltam hozzá a dologhoz, lásd a fotót.)

Beszállni egy repülőbe, ami valahol teljesen máshol fogja kinyitni az ajtaját, mint ahol becsukta, és közben 10 km magasan 800 km/h-val száguldasz, bezárva egy csőbe, ahol semmit sem tehetsz magadért - miközben azért húztam el, hogy tegyek végre vmt magamért! Nem tudom, zsigerileg ugyanazt élik-e át az emberek repülés közben, amit én, de nem lennék meglepve, ha vm hasonló játszódna le mindannyiunkban. A végén az ajtóban igazán őszintén tudtam azt mondani a pilótának, hogy KÖSZÖNÖM.

Ezt az koronázza, meg hogy Jersey szigetére megyek potato collector managernek, vagyis krumplit fogok szedni, ültetni, és csinálni mindazt, ami ezzel jár, több más náció tagjaival. Hogy ez a sziget börtön lesz-e vagy egy kis paradicsomi sziget, ahol hullámlovas álmaimat kötelezően választott jelleggel, de már nem kreditpontokért üldözhetem, az majd kiderül. Még egy mélyen tanulságos gondolat az érkezés kapcsán.

Hazafiúi érzésekkel – képzelhetitek - és másfél liter pálinkával feltöltve érkeztem, de történt vm – baleset?!. A régi kis hátizsákom zárja megadta magát, és Lutonban, a futószalagon már a kinyílt csomagom kúszott felém, hát ezt megdézsmálták - gondoltam -, ahogy hallottam a rémtörténeteket. A folyadék csomagban történő szállításáért az általam igénybe vett cég nem vállal felelősséget, szerencsére a csomaghordók igen, mert az egyik kanyar után a zsák takarásából feltűnt egy kb. 50 Ft-os Mizsei ásványvizes műanyag palack, tele nagyapám legfinomabb, legbikább főzetével. Hát velkam!

1 komment

Címkék: repülés pálinka indulás érkezés

A bejegyzés trackback címe:

https://hungariansurfer.blog.hu/api/trackback/id/tr401043893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

demizson bobby 2009.04.07. 10:03:56

Na végre elmentél...De a fotót újra kell tolni, közelebbről, élesítve, halszemoptikával, miegymás...
Ez egyrészt.
Másrészt még a hülye angolok -helyett a dolgozó indiaiak- is tudják, hogy a Mizsei kakás, és az Emese a király(nő)!
Húsvétra a hűtő melletti dzsuvát takaríttasd el kérlek, mert könyökösök,térdesek....
hadnemongyam
süti beállítások módosítása