hungariansurfer

Kísérlet arra, hogyan lehet egy tenger nélküli ország lakójából szörfös, nemcsak a neten... meg egy kis ez, az, főleg lila.

Breaking news – Surf Live!!!

2009.05.10. 23:53 bazsd

Nos, ma életemben először szörföztem! Nem csak a netem, hanem az óceánban. Kitalálok vmt, és megcsinálom, úgy tűnik, ez ilyen egyszerű.

(Az ismerkedés pillanatai)

A dolog leírhatatlan, mert nehéz még nekem is felfognom, hogy milyen az, amikor egyszercsak megérzem, ahogy elkezd emelkedni alattam az a hihetetlen víztömeg, és mese nincs, vagy megyek vele, vagy beborít. Borított párszor, de azért már sikerült deszkára állnom. 1-1,5 méteres hullámok alulnézetből... izgalom, halálfélelem, tisztelet, alázat, tanulni vágyás, minden ott van a vízben. Amikor körülöttem senki, csak az Atlanti, az a mélyen robogó, le nem győzhetem, csak várom a megfelelő pillanatot – na, csak megpróbáltam leírni!

Az öreg tetkós, akitől a teljes cuccot bérletem egész napra £ 16-ért (deszka, ruha, kesztyű, csuka), azt mondta, hogy ne nagyon menjek surf-suliba, inkább a vízben sertepertéljek. Nem kellett sok bíztatás, és asszem, viszek még neki pár kuncsaftot, de Csabiék csak 30 fok felett hajlandóak megmártózni, ami érthető, a víz olyan 8-10 max, a levegő meg monnyuk 16. A lényeg, ha látom a hullámot, evezzek veszettül, és nagyon gyorsan pattanjak rá két lábbal a deszkára, ennyi a lényeg. Az öreg kalózhoz még visszamegyek, és igyekszem vele többet is beszélni, mert igen jó arcnak tűnik.

(A batmanszút kellemesn slankít, mellkasban volt szoros, ami a légzés miatt nem feltétlen előny.)

Persze beevezni sem egyszerű, mert amíg kicsik a hullámok, fél, max egy méter körüliek, addig át lehet siklani felettük. Egy méter körül, amikor már átcsap a teteje, akkor jobb lenyomni a deszka orrát, és átsiklani alatta. Ezt ma éreztem meg, és tegnap láttam a partról, hogy hogyan csinálják – rászántam vagy 2-3 órát. Emellett még azt is sikerült megtanulnom, hogy nem érdemes veszettül beevezni, főleg a dagály elején, mert a jó hullámok amúgy is partközelben alakulnak ki, így ha bent vagyok, akkor csak nézhetem a tarajokat, de nem hajtanak.

(Felette vagy alatta)

Arra is kezdtem ráérezni, persze először csak véletlenül, hogy ha a hullámon a súlypontom hátraviszem, vagy csak a lábammal lejjebb nyomom a deszkát, akkor jó esetben a hullám másik oldalán lesiklok, így leszállhatok a kevésbé jó hullámokról, illetve a kurva nagyokról, hogy ne kelljen két liter vízzel a tüdőmben az életben maradásért küzdenem.

Így is volt példa arra, hogy nem tudtam irányítani a deszkát, a hullám elkaptam, és valami veszett sebességgel elkezdett tolni. Na hát az az érzés… Ha ilyenkor borultam, akkor víznyelés, rosszabb esetben deszka az arcba, szerencsére egy szivacsréteggel bevont tanuló deszkát kaptam.

(*** Ja, és még egy dolog jutott eszembe, mielőtt felveszed a neoprém rucit előtte feltétlen látogasd meg a mosdót, és ne sörözz előtte!)

(Csabi szerint rajta vagyok a képen)

Mint látható, Csabi fotózott, de egyelőre még sem a Wave vagy az Surf Europe magazin főszer-kesztője nem hívott, hogy szeretne életútinterjút készíteni velem, ami annak fényében érthető is, hogy az a koincidencia, amely a deszkára való felállást és az ebben az időpillanatban történő fotóexponálást jeleni sajnálatos hiátust képezett a tér-idő kontinuumon. Nem mintha szomorkodnék emiatt, de bónuszként a partmenti étteremben fogpasztareklámba illő mosolyú lengyel felszolgálókkal találkoztunk, és úgy tűnt, hogy az érdeklődés kölcsönös.

 

Szóval szőkülök és barnulok – mindkettőt fejre!

13 komment

Címkék: surf kalóz óceán alázat atlanti

A bejegyzés trackback címe:

https://hungariansurfer.blog.hu/api/trackback/id/tr171114112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Phil Co. 2009.05.11. 02:27:10

Ezt hívják flownak? Én nem szpíkem ingléze!

kÁzmér 2009.05.12. 01:10:49

Na most irígyellek, baszod!

demizson bobby 2009.05.12. 15:20:19

You can do it!

ehhh, nem is gondoltam volna, hogy ilyen hamar seggedre tapad a gatya. Bravó!
Legközelebb mondjad csabinak, hogy ne csak fényképeket csináljon, mert az alakodból már elég, inkább videókat, hogy kuncoghassunk!
kunc-kunc
Ettől függetlenül Csabi se csüggedjen, kis szerencsével benevezhet a worldfotopress freestyle potatoslave kategóriájára! Hajrá-hajrá!

A végére egy kérdés: felszolgálók, vagy felszolgálólányok? Nem venné ki magát jól, ha valami MELEGkajás történet következne....ismerve téged.......

pipegyerek 2009.05.12. 20:46:39

Legalább az ilyen élményekért érdemes volt kimenni.
Kitartást, minden jót odaát!!!

(Különben sokszor a jó pasik tényleg melegek, de ez most kivétel.)

bazsd · http://www.hungariansurfer.blog.hu 2009.05.12. 21:12:26

CSAJOK, természetesen, elképesztő külsővel, tíz éve rögtön szerelmes lettem volna mindkettőbe, egyszerre!!!!

muveszno 2009.05.13. 18:58:46

.... egyből szerelmes lettem beléd a képek láttán, ezek a lengyel spinék igazán aggasztanak.. De hát tudjuk, Angliában a lengyel csajok az egzotikus-erotikus fantáziá(k)d tárgyai.

ibesz 2009.05.18. 08:59:00

Köszi szépen a részletes beszámolót, mi földi halandók akik valszeg sohasem tesszük be a lábunkat erre a paradicsomi szigetre, el sem tudnánk képzelni milyen ott az élet. És külön gratula hogy bevállalod, amit kevesen mernének megtenni, hogy időnként mennyire kiszolgáltatottak vagytok. Egy kérdés: Ha vki ezt neked mind elmondja, amit most a saját bőrödön érzel, akkor is kimentél volna??
Kitartás:) pussz:) üdv a fotósnak:))

ibesz 2009.05.18. 09:01:57

@muveszno: egyetértek, tényleg jó a csávó:))

bazsd · http://www.hungariansurfer.blog.hu 2009.05.18. 21:18:05

@ibesz: Kimentem volna mindenképpen, mert nem hittem volna el, hogy ilyen létezik :-). 12 óra napi kézi digi, és ha felállsz kinyújtózkodni, vagy egyik kezeddel a térdedre támaszkodsz, akkor máris hallod a 150 decibeles atyai dorgálást. A mostani gép digi 11-13 órában már sétagalopp, és az öreg sincs velünk egész nap.

allex5 2009.06.19. 01:30:39

Big Vern's, lol - I used to work there for a while, but never have seen you :)

bazsd · http://www.hungariansurfer.blog.hu 2009.06.19. 11:48:31

@allex5: I'm proud of being Jules Verne :-).
Of course you haven't seen me becuse I've been out for three times so far. So I'm an absolute beginner.
And where did you work there, in a surf shop or a restaurant?
süti beállítások módosítása